AFLEVEREN

Uiteraard leveren wij uw bestelling netjes bij u thuis af, of op het aangegeven afleveradres. Afhankelijk van uw order hebben wij een aantal manieren waarop dit plaats vindt.
Bij alle leveringen is het van belang dat er 2 personen aanwezig zijn om onze transporteur te helpen met lossen. 

kozijnen worden op houten bokken geleverd, wij nemen deze echter niet retour  klant dient deze te accepteren. Tegen meerprijs van € 150,00 nemen wij de houten bokken weer mee.


Mocht dit niet mogelijk zijn, dan dient er een andere afspraak gemaakt te worden. Indien dit niet tijdig aangegeven wordt, kan het extra kosten met zich meebrengen.

Neemt u gerust contact op met onze klantenservice indien hier vragen over zijn. Of via contactformulier. klik hier

 

Bij aankomst dient men eerst alle kozijnen te controleren op:

1. beschadigingen 

2. juiste kleur kozijnen

3. juiste aantal kozijnen

4. aantal deurklinken

Wij gaan ervan uit dat U eerst alle kozijnen controleert voor dat U gaat afladen, zodra alle kozijnen zijn afgeladen is de klant akkoord gegaan met de levering. Na het afladen van de kozijnen kunnen ze NIET retour, ongeacht dat ze verkeerd zijn! Dus eerst controleren want wij kunnen ook fouten maken.

 

Transport binnen Nederland € 150,00 excl. btw (behalve de Waddeneilanden)

Transport buiten Nederland € 165,00 excl. btw (België)

Transport buiten Nederland op aanvraag (Duitsland)

 

Betalingen

Meer informatie over de betaalmogelijkheden

BETALEN MET IDEAL
U betaalt vertrouwd en veilig via internetbankieren met behulp van iDEAL.
levertijd van Aluplast: 7 werkdagen, Aron: 14 werkdagen

BETALEN IN 3 GELIJKE TERMIJNEN
Via betalen in termijnen is de levertijd,
Aluplast: 13 werkdagen, Aron:  17 werkdagen

ACHTERAF BETALEN VIA KLARNA of IDEAL:
Via betalen achteraf bij Klarna is de levertijd,
Aluplast: 13 werkdagen, Aron: 17 werkdagen

 

Mocht u uw bestelling willen annuleren? Dat kan, maar moet wel binnen 24 uur na uw bestelling. Na 24 uur kunnen wij het ook niet meer annuleren.

 

Wij bellen u vroegtijdig i.v.m. bezorging, wel moet u ervoor zorgen dat u met minimaal 2 sterke mannen om de kozijnen te lossen.
Voor vragen kunt u ons altijd bellen. 085 060 1123
We zijn bereikbaar:
Maandag t/m vrijdag: van 7 tot 19:00 uur
Zaterdag van 9:00 uur tot 16:00 uur
Zondag gesloten

Bij aankomst dient men eerst alle kozijnen te controleren op:
1. beschadigingen 
2. juiste kleur kozijnen
3. juiste aantal kozijnen
4. aantal deurklinken

Wij gaan ervan uit dat U eerst alle kozijnen controleert voor dat U gaat afladen, zodra alle kozijnen zijn afgeladen is de klant akkoord gegaan met de levering. Na het afladen van de kozijnen kunnen ze NIET retour, ongeacht dat ze verkeerd zijn!

 

ORDERBEVESTIGING
Na uw betaling via iDEAL ontvangt u van ons een orderbevestiging. Uw betaling is geslaagd en uw bestelling is in goede orde ontvangen. Hierna wordt uw bestelling verwerkt en naar de centraal magazijn gestuurd. Indien u kiest voor een overschrijving duurt het langer voordat uw betaling bij ons binnen is en is het mogelijk dat de levering iets wordt vertraagd.

Indien u na uw bestelling niet uw orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan contact met ons op.
 
FACTUUR (digitaal)
Nadat u uw aanbetaling of het gehele bedrag heeft voldaan, ontvangt u van ons de factuur van uw betaling. Indien u heeft gekozen om het restant bij levering per pin af te rekenen, dan ontvangt u de bijbehorende factuur van onze transporteur. Op de factuur staat de btw vermeld. De eindfactuur is het aankoopbewijs van uw bestelling en biedt u garantie zoals dat staat omschreven in onze verkoopvoorwaarden.